Nederlandse Loterij

De fusie tussen de Nederlandse Staatsloterij en De Lotto is een feit. De afgelopen maanden is er hard gewerkt om het fusieproces op weg naar de nieuwe en grootste kansspel-organisatie van Nederland tot stand te brengen. Beide sterke merken blijven naast elkaar bestaan. Aangevuld met de andere bekende merken (Toto, Lucky Day, Krasloten, EuroJackpot, Miljoenenspel) binnen de productportfolio van de nieuwe organisatie.

Uiteraard zijn de merken bij elkaar in één pand gaan zitten. Hierbij hebben wij in samenwerking met Claessens Erdmann architecten uit Amsterdam de nieuwe huisstijl doorgevoerd in het pand in Rijswijk. Op het dak staat een grote lichtreclame van acht bij drie meter die vanaf de snelweg goed te zien is. Ook hebben we enkele ruiten voorzien van geprinte folie. Binnenin het pand hebben we elke kamer voorzien van een sport gerelateerde naam, net als de 'winnaars kamer' en het 'spel theater'. Beneden in de lobby hebben we een grote glazen wand voorzien van een landkaart waarop de plaats waar de prijs valt te zien is.
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij
  • SignWise Projecten : Nederlandse Loterij